*

Ja, ik neem een abonnement op Plus Magazine en betaal €35 via automatische incasso.
AANHEF
Het abonnement loopt tot wederopzegging en geldt alleen binnen Nederland. U gaat hiermee akkoord met de leveringsvoorwaarden (zie colofon of www.plusonline.nl/leveringsvoorwaarden)

Nu ook:


PlusOnline Magazine
Word nu abonnee!


1 Jaar Plus Magazine voor slechts €35

Profiteer van:
•    33% Korting op de winkelprijs
•    GRATIS gezondheidsspecial
•    Plustelefoon voor financieel & juridisch advies
•    Elke maand ruim 200 pagina's
•    Gratis toegang tot het PlusArchief
•    50% Korting op de toegang van de 50PlusBeurs

 

Deze maand in
Aanbieding

De PVV moet niet in de regering komen

Door:
Nederland lijkt nog niet klaar voor een regering met de VVD, PVV en CDA in de hoofdrol. Ongeveer 52% ziet deze coalitie niet zitten. Wat vindt u? Stem en geef uw mening.

Om te kunnen reageren dient u eerst in te loggen:
gebruikersnaam
wachtwoord
 

Gepost door betja op Dinsdag 15 Juni 2010 10:05:04
Zodra de PVV ter sprake komt word door bepaalde groeperingen de democratie maar even aan de kant geschoven.
Men hoeft het niet altijd met hem eens te zijn,maar hoe komt hij dan aan zoveel stemmen?
Hij vertegenwoordigt wel een grote groep van de bevolking,en dan is het arrogant om te zeggen,zoals nu gebeurt:zij zien het helemaal verkeerd.
Reageer op deze reactie

Gepost door wis640 op Dinsdag 15 Juni 2010 19:33:06
De pvv stemmers zijn er in gestonken .als hij maar mag regeren dat is zijn doel.neem de AOW leeftijd maar.dit gaat hij ook doen metal zijn andere meningen. we zullen het wel zien ik heb ergeen vertrouwen in.
Reageer op deze reactie

Gepost door amsterdam65 op Donderdag 17 Juni 2010 07:48:07
Van mij mag de PVV in de regering komen ,en waarom omdat het tuig wat nu van de allochtonen eens goed aan gepakt gaat worden en niet wat die allochtonen party PVDA met mede weten van dat andere schijnheilige zooitje CDA en CU gewoon de ogen voor heeft gesloten.En daar van werden de Nederlandse burgers de dupe van.Uitgescholden worden voor hoer ,dood aan de homo's en aan anders gelovigen.De grootste pooiers hier zijn die gene die hun mond vol hebben over de islam(allochtonen).Bijna alle partijen hebben zijn plannen nu in hun programma zitten,want we moeten nu een halt gaan toe roepen aan deze belachelijke instroming.Maar wanneer wilders dit zegt is het discrimineren vaneen bepaalde groep.Laat ik nou het idee hebben dat wij worden gediscrimineerd.Op enkele punten na sta ik geheel achter zijn plan om per direct te stoppen met het open stellen van binnen komst van nog veel meer import bruiden, hand ophouders, pooiers, enz enz enz .En laten de gene die zich hier wel hebben aangepast,de mond eens open trekken want door dat niet te doen geven zij aan dat zij het daarmee eens zijn,en komen ook zij ongeloofwaardig over. O ja ik heb geen PVV gestemd.
Reageer op deze reactie

Gepost door jmvdb op Donderdag 17 Juni 2010 09:08:54
Kan niet zeggen dat het gevallen kabinet het goed gedaan heeft; de criminaliteit is enorm toegenoemen, de onveiligheid is alleen maar erger geworden, de politie zie je niet meer op straat, de ouderenzorg brokkeld steeds meer af, de wachttijden in de ziekenhuizen zijn nog nooit zo lang geweest, daders van overvallen worden in de watten gelegd en naar de slachtoffers wordt niet naar om gekeken ook niet financieel, de rechters maken hier de dienst uit en de advocaten, file en woningnood bestaat al sinds mensenheugenis, de ziektekostenverzekering wordt steeds duurder maar er wordt steeds minder vergoed, met andere woorden met een combinatie van VVD, PVV en CDA kan het niet slechter worden.
Reageer op deze reactie

Gepost door Grijs op Donderdag 17 Juni 2010 09:32:06
Of Nederland nu klaar is of niet, de verkiezingen hebben klip en klaar duidelijk gemaakt dat de PVV in de regering hoort. Hier mag niet aan getornd worden.
Reageer op deze reactie

Gepost door R.Schaap op Donderdag 17 Juni 2010 09:33:16
Alhoewel ik niet op de PVV heb gestemd, kan ik Wilders wel begrijpen. En als al de tegenstanders eens goed luisterden en elkaar niet steeds in de rede zouden vallen, zij ook. Hij is nl. tegen de islam en daar is wel wat voor te zeggen. Moslims zijn mensen zoals u en ik, daar zijn vriendelijke, lieve en nare mensen bij( denk bv. aan wat blanke mensen elkaar aan kunnen doen in tijden van oorlog). Maar de islam is een wereld religie en deze probeert de wereld te veroveren, als dat gebeurd zijn we allemaal onze vrijheid kwijt en dan krijgen we het moeilijk. Zwitserland b.v waar geen moskee gebouwd mocht worden werd direkt bedreigd. Daar durft Wilders met gevaar voor eigen leven wel stelling tegen te nemen. In tegenstelling tot de Christelijke partijen die vergeten gemakshalve dat er in de moslimlanden christenen wonen die gemarteld en gedood worden vanwege hun christelijke geloof. En ik woon in een gezellige buurt, ik heb negens last van, maar dan denk ik aan bv. Rotterdam Zuid waar vroeger de "notabelen" woonden deze wijken zijn nu door buitenlanders bewoond, als je er als blanke door loopt ben je met 2 a 3 medeblanken duidelijk in de minderheid en er wordt naar je gekeken alsof jij de buitenlander bent. Als je zoals mij eens gebeurde 's avond om 21.00 uur verdwaald dan schrik je. Het is net een spookstad op de straten zijn veel mensen die drugsverslaafd zijn en als zombies in de wijk slenteren. Deze mensen gun ik wel een beter leven. Als je door buitenlandse mensen uitgescholden of bestolen of beschoten word dan denk ik ook: ga maar terug naar het land waar je vandaan komt en ga daar de boel maar op stelten zetten. De straffen daar zijn vaak zwaarder dan hier. Het valt me op dat Wilders overal in de rede wordt gevallen maar hij maakt beslist een belangrijk punt. Het siert o.a. de Christelijke partijen niet dat ze daar geen stelling durven nemen. En van hun verlies zouden ze lering moeten trekken maar daarentegen gedragen ze zich niet sportief. Mensen luister eens beter naar elkaar en probeer je eens te verplaatsen in anderen.
Reageer op deze reactie

Gepost door binke op Donderdag 17 Juni 2010 09:36:37
Hoe zit het toch met al die -rasechte- witte nederlanders die foutloos schrijven, die beschaafd zijn in hun taalgebruik, die hun haar verven (b.v. zwart) om grijze haren te verdoezelen, die hun (klein)kinderen onberispelijk gedrag aanleren, die zelf net zo onberispelijk zijn naar de buitenwereld toe, die graag asperges steken en aardbeien plukken (of is dat alleen voor zichzelf),
Houd op met al die vooroordelen en oordelen, cultuur begint binnen je gezin, ga eens kijken wat je zelf anders zou hebben gedaan.
Probleemoplossend denken heeft meer zin.
Reageer op deze reactie

Gepost door tfvdbos op Donderdag 17 Juni 2010 09:38:30
Helemaal eens met Amsterdam65. Elk woord had ikzelf kunnen schrijven. Bovendien vertrouw ik de uitslag van de Hond niet, die is helemaal op de hand van PvdA, wordt er waarschijnlijk door betaald. Evenals de hele media. Veel mensen die PVV hadden willen stemmen, hebben door de zwartmakerij nu 'netjes' gestemd op VVD. Valt niet op dat er in alle steden waar Amsterdammers heen zijn gevlucht op VVD is gestemd. De partij die de meeste punten van PVV heeft overgenomen. Maar het volk wordt voor de zoveelste keer democratisch aan de kant gezet. Beter nu PVV accepteren, anders kan het met de volgende verkiezing weleens heel gek lopen.
Oh, ja, voor het eerst in mijn leven gestemd....op PVV
Reageer op deze reactie

Gepost door binke op Donderdag 17 Juni 2010 09:41:24
Hoe zit het toch met al die -rasechte- witte nederlanders die foutloos schrijven, die beschaafd zijn in hun taalgebruik, die hun haar verven (b.v. zwart) om grijze haren te verdoezelen, die hun (klein)kinderen onberispelijk gedrag aanleren, die zelf net zo onberispelijk zijn naar de buitenwereld toe, die graag asperges steken en aardbeien plukken (of is dat alleen voor zichzelf),

Houd op met al die vooroordelen en oordelen, cultuur begint binnen je gezin, ga eens kijken wat je zelf anders zou hebben gedaan.

Probleemoplossend denken heeft meer zin.
Reageer op deze reactie

Gepost door geranita op Donderdag 17 Juni 2010 09:58:59
De sociale raad heeft gesproken over de leefdtijdsgrens van 65 plus.
Hier komen ook straks de linkse partijen op terug. Ook kiezers bedrog want de FNV ( linkse vakbond) was erbij!
Die zwijgen nu. De werkgevers en de werknemers hebben al beslist over de leeftijdsgrens van 65 , die in 2020 past ingaat.
Waar praten wij over.
Links trekt de pers mee en betaald er grof voor.
NU de VVD / PVV / CDA laten regeren en dit zeg ik als CDA stemmer. Wij zijn jaren bedrogen als er met links geregeerd werd en hebben met links veel meer uitgegeven. Waar vlucht Cohen voor in Amsterdam????? Macht of eigen belang. Kijk eens naar het salaris van Kok, wat heeft hij ons als linkse rakker veel wijs gemaakt en nu verdient hij 5 tot 6 ton per jaar.
Graag CDA op Buitenlandse zaken / militairen / VVD economische zaken / PVV veilgheid / politie / onderwijs. ( want het onderwijs is ook erg links.)CDA kan nu haar rug recht trekken want steeds zijn de laatste regeringen gevallen door D66 en PvdA en niet door het CDA.
Reageer op deze reactie

Gepost door venastro op Donderdag 17 Juni 2010 11:13:04
nee nooit natuurlijk.. terug naar de HILERTIJD mag niet gebeuren...
Reageer op deze reactie

Gepost door amsterdam65 op Donderdag 17 Juni 2010 11:13:35
Uit de gegeven reacties blijkt de emotie de boventoon te voeren. Mijn benadering is de volgende:

Politici worden gekozen door ons, het volk. Zij zijn daarmee volksvertegenwoordiger en dienen de stem van hen die hen kiezen te laten horen op een plaats waar besluiten worden genomen. Goede voorbeelden van deze vertegenwoordigers zijn: (voorheen) Pim Fortuyn, Jan Marijnissen en ook Geert Wilders.

Een verwoorder van onze mening en noden hoeft echter nog geen goede bestuurder te zijn. Een bestuurder dient met meer opvattingen, omstandigheden en grenzen rekening te houden dan een verkondiger van een mening. Aan bestuurders worden dus andere eisen gesteld dan aan volksvertegenwoordigers (op dat terrein hebben zowel CDA, als PvdA nog het nodige te leren). Is Jan Marijnissen een goede bestuurder? Geen idee. Is Geert Wilders dat? Nee!

Hij diskwalificeert zich door de grenzen die hij hanteert. Het kan niet zo zijn dat een bestuurder die gaat regeren over een heel land en een heel volk, een deel daarvan uitsluit of achterstelt. Dat maakt hem (en zijn aanhang) ongeschikt. Let wel: elke andere bestuurder zal zijn (ongenuanceerde) aanklacht tegen misstanden en ontsporingen zeer serieus moeten nemen; ze zijn een noodkreet van een deel van het volk (zijn kiezers).

Als volksvertegenwoordiger dient Wilders dus in het parlement te blijven en zijn geluid dient daarin serieus te worden genomen. Als bestuurder heeft hij zichzelf gediskwalificeerd.

Eens met de stelling dus.
U kletst behoorlijk uit U nek
Reageer op deze reactie

Gepost door adrian7676 op Donderdag 17 Juni 2010 11:34:32
Of je nu door de hond of door de kat gebeten wordt ? Ik zou zeggen geef de PVV de kans zich waar te maken. Slechter dan dat we het gehad hebben kan het niet worden.
Reageer op deze reactie

Gepost door wies270733 op Donderdag 17 Juni 2010 12:21:10
Kort en bondig NEE
Reageer op deze reactie

Gepost door johjansen op Donderdag 17 Juni 2010 12:27:55
Het pluche lokt! Hebben wij al niet genoeg LPF-toestanden mogen ervaren? Het "ik-belang" is bij politici toch aanmerkelijk sterker dan het 'landsbelang'!
Reageer op deze reactie

Gepost door redue@casema.nl op Donderdag 17 Juni 2010 13:16:03
Waarom krijg ik bij Wilder's wilde commentaren op alles wat de islam betreft toch altijd het gevoel dat ik weer terug ben in de dertiger jaren?
Reageer op deze reactie

Gepost door jense052 op Donderdag 17 Juni 2010 13:32:13
Nederland Lijkt nog niet klaar voor...? Nederland heeft gekozen en dit was het resultaat, punt. Al vinden sommige mensen dat niet leuk, de VVD en de PVV zijn de grootste winnaars. Het gaat niet aan dat te negeren. Overigens wat is de bedoeling van deze pol? Een nieuwe 'verkiezing'? Stemmingmakerij? Ik vind dat dit niet thuishoort in een algemeen blad. Overigens ben ik het geheel met Betja en vooral met R.Schaap eens.
Reageer op deze reactie

Gepost door Steensmaren op Donderdag 17 Juni 2010 14:26:14
Het maakt toch niet uit wie er in de regering komt. Als ze nou eens van alle partijen die beloftes nemen die voor de "normale" Nederlander, dus de arbeider met een minima of iets boven minima verdient, het gunstigste is dat op een rijtje zetten en iedereen in de regering heeft dan kans op een goed resultaat. De "normale" Nederlander wordt door wie er ook in de regering zit de dupe. Belastingen, verhogingen/minderingen op allerlei premie's/zaken, verhoging AOW leeftijd. Die in de regering zitten geven geld uit aan dingen waarvan de normale nederlander zich afvraagd of het nodig is. Waarom moeten wij als klein landje altijd met de snufferd vooraan staan en waarom willen we voor de rest van de wereld altijd een "goed" beeld geven. Ook wij hebben onze fouten en zijn als het zo doorgaat er net zo beroerd aan toe als Griekenland. Dit gaat altijd over de ruggen van de "normale" Nederlander. De "normale" Nederlander die zijn zuur verdiende geld uitgeven, omdat de regering weer eens iets nieuws heeft bedacht. Nederland wordt steeds armer en blijft arme landen steunen. Dus is mijn conclusie: Het maakt niet uit wie er in de regering zit, wij worden er toch niet beter van. Wij leren hoe je goed kunt inleveren en verder niets.
Reageer op deze reactie

Gepost door amsterdam65 op Donderdag 17 Juni 2010 14:34:42
nee nooit natuurlijk.. terug naar de HILERTIJD mag niet gebeuren...Trieste reactie
Reageer op deze reactie

Gepost door Mary 58 op Donderdag 17 Juni 2010 15:08:57
Jammer, dat zo veel mensen doen alsof de PVV alleen een probleem heeft met de moslims. Dit is niet waar, het ligt veel genuanceerder. Maar volgens mij is de PVV ook de partij, die wil bezuinigen op de overheid en linkse hobby's,
Vandaag zijn er weer een aantal nieuwe mensen in de kamer gekomen en zijn er dus ook meer dan 60 vertrokken. Zitten het eerste jaar als kamerlid op wachtgeld van zo'n 5.600 euro per maand. Het jaar daarop 4.900 euro p.m.En met een beetje geluk zitten ze wel zo'n 6 jaar in die regeling. De ministers krijgen uiteraard meer. Daar kan ook best op bezuinigd worden. Zo heeft de heer Wilders nog meer punten om te bezuinigen. Probeert dat in ieder geval niet allemaal op de burger te verhalen.
Ik hoop, dat een rechts kabinet toch tot de mogelijkheden behoort.
Reageer op deze reactie

Gepost door eelke77 op Donderdag 17 Juni 2010 15:21:18
De PVV kan niet mee regeren omdat:
1. De PPV geen democratische partij is.
2. De PVV heeft geen bekwame, laat staan ervaren politici.
3. De PVV zal onrust veroorzaken op de internationale handel met Moslimachtergrond.
4. Er kan geen wet aangenomen worden, want men heeft geen mensen in de eerste kamer. alles zal dus af- of terugverwezen worden.
Kortom: Wilders kan nu wel het CDA de schuld geven, maar hij is het zelf die torenhoge barrieres opwerpt en al jaren doet.
Eerst maar minstens 4 jaar in de kamer.
Reageer op deze reactie

Gepost door j.n.m.ploeg@casema.nl op Donderdag 17 Juni 2010 15:35:03
de CDA huicheld jammer Dat is een partij die uitgesloten moet worden.
Geloof me VVD en PVV en nog een paar kleinere is beter.
PVDA heeft misdadigers geinfiltreerd dus die deugen zeker niet
Hans---- imand die Nederlander is
Reageer op deze reactie

Gepost door m j j nijsten op Donderdag 17 Juni 2010 15:36:15
p v v absoluit niet in de regering.
Reageer op deze reactie

Gepost door Mary 58 op Donderdag 17 Juni 2010 15:45:18
Heeft u zelf kunnen constateren, dat de PVV geen bekwame mensen heeft of heeft u dat van horen zeggen ?
Ervaring hebben ze natuurlijk nog niet zo lang, maar als u de debatten van de 2e kamer heeft gevolgd, had u kunnen zien, dat de pvv wel het een en ander heeft bereikt.
Het probleem van de 1e kamer is er op dit moment, maar na de verkiezingen in maart 2011 ben ik ervan overtuigd, dat dit probleem ook opgelost is.
Wat betreft de internationale handel met moslimlanden, denk ik dat u Turkeije bedoelt. Deze heeft nu al veel contacten met Hamas e.d. en misschien moet u ook eens het stuk in de krant lezen over Marokko, die de laatste tijd zoveel christelijken zonder opgaaf van reden het land uitstuurt en de moslims, die daar willen trouwen met iemand met een niet moslim achtergrond het gewoon onmogelijk wordt gemaakt ( reformatorisch dagblad van 17 juni j.l.)
Ben het zelf heus niet met alles van de heer Wilders eens, maar volgens mij heeft hij toch op veel punten gelijk.De PVV kan niet mee regeren omdat:
1. De PPV geen democratische partij is.
2. De PVV heeft geen bekwame, laat staan ervaren politici.
3. De PVV zal onrust veroorzaken op de internationale handel met Moslimachtergrond.
4. Er kan geen wet aangenomen worden, want men heeft geen mensen in de eerste kamer. alles zal dus af- of terugverwezen worden.
Kortom: Wilders kan nu wel het CDA de schuld geven, maar hij is het zelf die torenhoge barrieres opwerpt en al jaren doet.
Eerst maar minstens 4 jaar in de kamer.
Reageer op deze reactie

Gepost door Mary 58 op Donderdag 17 Juni 2010 15:49:07
Wat betreft die keurige PVDA, die mensen zijn ook niet te vertrouwen. Heb zelf vanmorgen ook die stukjes gelezen over die vrouwenhandelaar met die prostituees van rond de 16 jaar. Ook het verhaal over de moskee gelezen. Volgens mij deugt de PVDA ook niet.de CDA huicheld jammer Dat is een partij die uitgesloten moet worden.
Geloof me VVD en PVV en nog een paar kleinere is beter.
PVDA heeft misdadigers geinfiltreerd dus die deugen zeker niet
Hans---- imand die Nederlander is
Reageer op deze reactie

Gepost door eelke77 op Donderdag 17 Juni 2010 16:10:03
Wat betreft die keurige PVDA, die mensen zijn ook niet te vertrouwen. Heb zelf vanmorgen ook die stukjes gelezen over die vrouwenhandelaar met die prostituees van rond de 16 jaar. Ook het verhaal over de moskee gelezen. Volgens mij deugt de PVDA ook niet.de CDA huicheld jammer Dat is een partij die uitgesloten moet worden.

Geloof me VVD en PVV en nog een paar kleinere is beter.

PVDA heeft misdadigers geinfiltreerd dus die deugen zeker niet

Hans---- imand die Nederlander is
Reageer op deze reactie

Gepost door sipke op Donderdag 17 Juni 2010 16:10:24
gevestigde partijen zoals pvda en cda en d66 sluiten de pvv uit - doen dus hetzelfde als ze wilders verwijten - nl het wegzetten van bijna 25% van de kiezers - wie heeft er nu boter op zijn hoofd???- door papendrecht 8
Reageer op deze reactie

Gepost door Inge Hollander op Donderdag 17 Juni 2010 16:13:40
Ik vind dat de partijen met de meeste stemmen moeten regeren.
En als de PVV daar bij hoort dan hebben ze aan hun (vind ik) verplichtingen te voldoen!
En waarom zou deze coalitie niet kunnen?
Waar een wil is is een weg.
Als bepaalde partijen dat niet willen, dan zijn het gewoon verwende apen.
Reageer op deze reactie

Gepost door eelke77 op Donderdag 17 Juni 2010 16:21:13
Mary heeft het er maar druk mee. ik denk dat je beter eerst eens nadenkt over wat je zou willen schrijven en pas na rijp beraad een reactie geeft die ergens op gebaseerd is. nu slaak je wat one-liners zoals ook Wilders doet. En al die mensen die op hem gestemd hebben denken en praten alleen in one-liners. het ongelukkige is dat 80 % geen eigen mening heeft, maar mee blaat met de ogenschijnlijk juiste one-liners van de Meester.
Wilders gaat nu de een spel spelen waar hij knap in is en geeft iedereen de schuld wanneer hij buiten gesloten zal worden.
Wilders is een man die een bord voor zijn hoofd heeft en beledigend door Nederland trekt. Respect voor de 95 % echt goeie moslims heeft hij niet. Wanneer je in de geschiedenis kijkt zie je gelijksoortige mensen die opruiend een spoor van vernielingen achter zich laten.
denk na mensen en vorm je eigen mening en ga niet af op de ogenschijnlijk gelijkhebbende Wilders.
Reageer op deze reactie

Gepost door Jopke56 op Donderdag 17 Juni 2010 16:31:17
Allereerst vind ik de vraagstelling al niet correct! De verkiezingsuitslagen waren toch duidelijk? PVV MOET dus in de regering komen, hoe dan ook. Of worden wij burgers niet meer serieus genomen?
We zijn toch een DEMOCRATISSCH LAND???
Dus hou op met dat gemanipuleer en aanvaard de democtratie zoals wij die hebben gekozen op 09 juni jl.
Reageer op deze reactie

Gepost door Jopke56 op Donderdag 17 Juni 2010 16:31:52
Allereerst vind ik de vraagstelling al niet correct! De verkiezingsuitslagen waren toch duidelijk? PVV MOET dus in de regering komen, hoe dan ook. Of worden wij burgers niet meer serieus genomen?
We zijn toch een DEMOCRATISSCH LAND???
Dus hou op met dat gemanipuleer en aanvaard de democtratie zoals wij die hebben gekozen op 09 juni jl.
Reageer op deze reactie

Gepost door dino op Donderdag 17 Juni 2010 16:39:21
Aub niet ik moet er niet aan denken
Reageer op deze reactie

Gepost door amsterdam65 op Donderdag 17 Juni 2010 16:45:30
Mary heeft het er maar druk mee. ik denk dat je beter eerst eens nadenkt over wat je zou willen schrijven en pas na rijp beraad een reactie geeft die ergens op gebaseerd is. nu slaak je wat one-liners zoals ook Wilders doet. En al die mensen die op hem gestemd hebben denken en praten alleen in one-liners. het ongelukkige is dat 80 % geen eigen mening heeft, maar mee blaat met de ogenschijnlijk juiste one-liners van de Meester.

Wilders gaat nu de een spel spelen waar hij knap in is en geeft iedereen de schuld wanneer hij buiten gesloten zal worden.

Wilders is een man die een bord voor zijn hoofd heeft en beledigend door Nederland trekt. Respect voor de 95 % echt goeie moslims heeft hij niet. Wanneer je in de geschiedenis kijkt zie je gelijksoortige mensen die opruiend een spoor van vernielingen achter zich laten.

denk na mensen en vorm je eigen mening en ga niet af op de ogenschijnlijk gelijkhebbende Wilders.
Mary heeft wel nagedacht,maar het blijkt uit U reactie dat U dat heeft vergeten,en waarschijnlijk zelf geen bord maar een muur voor U k*p heeft.95% van die zogenaamde goede moslims doet geen mond open over de gene die het voor hen verpesten en het is nog steeds zo wie zwijgt stemt mee met wat er gebeurt.Wie zich hier niet wil aanpassen aan onze westerse gewoontes behoort hier niet te zijn,en voor ieder een moet gelde hier willen wonen en werken dan een paspoort ,en dat geld dan ook voor ieder een ook dat domme blondje die vind dat wij Echte Nederlanders geen eigen waarde hebben.
Reageer op deze reactie

Gepost door johntab op Donderdag 17 Juni 2010 16:57:24
Zolang het CDA maar uit de regering blijft is al veel bereikt. Je moet er toch niet aandenken dat we weer van die hypocriete gristenen in een regering krijgen. Balkenende met zijn club heeft al veel te veel afgebroken in Nederland en dan heb ik het niet eens over het feit dat hij ons de EG in heeft gerommeld tegen de wens van het volk in. Ook zijn er al genoeg slachtoffers gevallen in Afghanistan omdat hij zo nodig het vriendje van Bush moest zijn. Geen JSF gevechtsvliegtuigen aanschaffen en we kunnen dit geld weer in het afgebroken sociale stelsel stoppen.
Reageer op deze reactie

Gepost door tfvdbos op Donderdag 17 Juni 2010 16:59:42
Jopke, zoals Eelke al zei, de PVV-stemmers, waaronder ik, zijn dom. Wij schrijven zonder na denken alleen one-liners. Die term heeft Eelke na rijp beraad zelf bedacht. In een democratisch land mag je de dommen negeren. Daarom, het domme volk kiest rechts, maar daar hebben we natuurlijk maling aan. Over nadenken gesproken.
Je hoeft geen 65 jaar terug, bekijk de laatste 35 jaar en zie wat er met dit land is gebeurd. Doorgeslagen socialisme, de arbeider betaalt!
Reageer op deze reactie

Gepost door Steenbokken op Donderdag 17 Juni 2010 17:17:07
De verdeeldheid in Nederland is te groot. Bewijs is wel de Stemwijzer. Na deze te hebben ingevuld kwam er voor mij de PVV uit. Op 10 punten kwamen mijn ideëen overeen met die van de PVV, als laatste kwam de SGP ook hier had ik een score van 10 overeenkomsten.
En de PVV, ik ben het niet met alles wat zij voorstaan eens, maar realiseert us zich wel wat de reden is dat veel emnsen op de PVV stemmen.
En zo kunnen wij nog wel even door gaan. Het probleem is je stemt op een partij en met bijna iedere partij heb je wel overeenkomsten. Gezien de versplintering zou een nationaal kabinet wellicht een uitkomst zijn. Defineer de punten welke voor de economie, werkgelegenheid, bezuinigingen, integratie enz belangrijk zijn en hoe deze opgelost kunnen worden zijn en laat het volk in een bindend referendum nou maar zeggen wat ze met deze (knel)punten willen.
65 of 67 jaar met pensioen - ja of nee
dubbele nationaliteit - ja of nee
verkorten van de WW periode - ja of nee
kilometerheffing - ja of nee
Een imigratiestop - ja of nee
Terugdringen van de bijdrage aan Europa - ja of nee
Behoud van de Euro - ja of nee
Hogere / andere straffen - ja of nee
Enz, enz, enz.
Natuurlijk is het niet eenvoudig om direct alles definitief te beslissen, maar er kan dan in ieder geval gewerkt worden aan de eisen en wensen van het Nederlandse Volk.


Overigens wat de meeste partijen blijkbaar nog niet weten: bezuinigen=minder uitgeven (de tering naar de nering zetten). Nergens staat dat bezuinigen betekent: plukken/roven van de bevolking.
Bezuinigen is bv. afschaffen van de JSF-plannen waarvan wij nog steeds niet weten wat het ons gaat kosten en overgaan op bv. de aanschaf van de (goedkopere) Saab Viggen.
En neemt U van mij aan met de F16, of de JSF of de Saab Viggen wordt het in bv. Afghanistan geen procent meer veilig. Met al onze techniek zijn wij toch niet opgewassen tegen de simpele bermbommen.
Nu wordt er in de achterkamer allerlei compromissen gesloten en uiteindelijk is dat niet de wens de overgrote meerderheid van de bevolking.
Kijk op uigangspunten wat er door het Nederlandse Volk aan eisen en wensen ligt en ga daan gezamenlijk kijken hoe dit in gepast kan worden. Vergeet eens de partijpolitieke belangen.
Reageer op deze reactie

Gepost door g.oosterman op Donderdag 17 Juni 2010 17:22:56
Hoe je het ook wend of keert,de PVV is democratisch gekozen, dus
verdiend een plaats in de regering.
Reageer op deze reactie

Gepost door Steensmaren op Donderdag 17 Juni 2010 17:31:10
Nou ik bedoel maar. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. De PVV is volgens mij een aftrekstel van alles wat JAN MAAT voor jaren terug al wilde en waarvoor PIM FORTUIN is neer geschoten. Als er zoveel onvree in Nederland is over de PVV snap ik niet dat er zoveel mensen op de PVV hebben gestemd waardoor "onze" democratie zo naar de knoppen wordt geholpen. Ik wil wel eens weten wie er zo dom is om te zeggen dat de PVV niet mag regeren terwijl er zoveel mensen zijn die erop gestemd hebben. Ik ben zelf niet zo stom geweest om op de PVV te stemmen. Ik ben wel wijs. Het gaat er toch om dat de PVV door zoveel mensen tot zover heeft kunnen komen. Het is gewoon ziek dat hij mag regeren. Iedereen heeft het recht, maar ik vind dat het recht door onze stommiteit zover heeft kunnen komen. Stel zelf paal en perk aan wat je denkt en doet. Vele mensen denken net als Wilders en doordat het stemmen anoniem is kunnen ze zonder dat ze erop aan gesproken worden op Wilders/PVV stemmen. Ik ben het met vele dingen ook niet eens, maar "onze" keuze is het mogelijk zulke mensen macht te geven.
Reageer op deze reactie

Gepost door Steensmaren op Donderdag 17 Juni 2010 18:09:21
Nou al die onrust voor niets. RTL nieuws geeft aan:
Kabinet met VVD en PVV komt er niet.
Het is onmogelijk om een kabinet te vormen waarin de VVD en de PVV samenwerken. Dat heeft informateur Rosenthal gezegd, nadat hij verslag had uitgebracht aan de koningin.

Veel storm in een glas water.......
Komt wel goed schatje......
Reageer op deze reactie

Gepost door j.vijn op Donderdag 17 Juni 2010 18:47:48
Van mij mag de PVV in de regering komen ,en waarom omdat het tuig wat nu van de allochtonen eens goed aan gepakt gaat worden en niet wat die allochtonen party PVDA met mede weten van dat andere schijnheilige zooitje CDA en CU gewoon de ogen voor heeft gesloten.En daar van werden de Nederlandse burgers de dupe van.Uitgescholden worden voor hoer ,dood aan de homo's en aan anders gelovigen.De grootste pooiers hier zijn die gene die hun mond vol hebben over de islam(allochtonen).Bijna alle partijen hebben zijn plannen nu in hun programma zitten,want we moeten nu een halt gaan toe roepen aan deze belachelijke instroming.Maar wanneer wilders dit zegt is het discrimineren vaneen bepaalde groep.Laat ik nou het idee hebben dat wij worden gediscrimineerd.Op enkele punten na sta ik geheel achter zijn plan om per direct te stoppen met het open stellen van binnen komst van nog veel meer import bruiden, hand ophouders, pooiers, enz enz enz .En laten de gene die zich hier wel hebben aangepast,de mond eens open trekken want door dat niet te doen geven zij aan dat zij het daarmee eens zijn,en komen ook zij ongeloofwaardig over. O ja ik heb geen PVV gestemd.
Reageer op deze reactie

Gepost door Silvia50 op Donderdag 17 Juni 2010 19:02:03
Ik vind dat de PVV in ieder geval een kans MOET krijgen. (ik heb zelf geen PVV gestemd) Men heeft niet voor niets massaal op de PVV gestemd. De CDA heeft afgedaan en wilt ook niet aan denken te regeren met de PVV, dus dan niet! Dan maar een coalitie met VVD, PVV en nog een paar kleinere partijen, o.a. Groen Links, D66 en/of SP. Het is te proberen, vind ik!
Reageer op deze reactie

Gepost door jense052 op Donderdag 17 Juni 2010 19:05:57
Begin eerst eens te LUISTEREN voor je iets schrijft.Ik heb niet op Wilders gestemd maar heb wel gehoord dat hij niet op godsdienst selecteerd maar wel op aangepast gedrag, niemand hoeft weg maar de instroom moet stoppen. We willen onze eigen cultuur niet onder de voet laten lopen.Voor aangepaste mensen is er weldegelijk plaats als ze de kost verdienen en niet crimineel zijn. WatHitler er mee te maken heeft is niet duidelijk.Mary heeft het er maar druk mee. ik denk dat je beter eerst eens nadenkt over wat je zou willen schrijven en pas na rijp beraad een reactie geeft die ergens op gebaseerd is. nu slaak je wat one-liners zoals ook Wilders doet. En al die mensen die op hem gestemd hebben denken en praten alleen in one-liners. het ongelukkige is dat 80 % geen eigen mening heeft, maar mee blaat met de ogenschijnlijk juiste one-liners van de Meester.
Wilders gaat nu de een spel spelen waar hij knap in is en geeft iedereen de schuld wanneer hij buiten gesloten zal worden.
Wilders is een man die een bord voor zijn hoofd heeft en beledigend door Nederland trekt. Respect voor de 95 % echt goeie moslims heeft hij niet. Wanneer je in de geschiedenis kijkt zie je gelijksoortige mensen die opruiend een spoor van vernielingen achter zich laten.
denk na mensen en vorm je eigen mening en ga niet af op de ogenschijnlijk gelijkhebbende Wilders.
Reageer op deze reactie

Gepost door leduc36 op Donderdag 17 Juni 2010 19:14:32
Kabinet met PVV zou 'n kopie worden van JPB met de LPF, derhalve een 'brokkenkabinet'; niet aan beginnen dus!
Reageer op deze reactie

Gepost door leduc36 op Donderdag 17 Juni 2010 19:25:33
Van mij mag de PVV in de regering komen ,en waarom omdat het tuig wat nu van de allochtonen eens goed aan gepakt gaat worden en niet wat die allochtonen party PVDA met mede weten van dat andere schijnheilige zooitje CDA en CU gewoon de ogen voor heeft gesloten.En daar van werden de Nederlandse burgers de dupe van.Uitgescholden worden voor hoer ,dood aan de homo's en aan anders gelovigen.De grootste pooiers hier zijn die gene die hun mond vol hebben over de islam(allochtonen).Bijna alle partijen hebben zijn plannen nu in hun programma zitten,want we moeten nu een halt gaan toe roepen aan deze belachelijke instroming.Maar wanneer wilders dit zegt is het discrimineren vaneen bepaalde groep.Laat ik nou het idee hebben dat wij worden gediscrimineerd.Op enkele punten na sta ik geheel achter zijn plan om per direct te stoppen met het open stellen van binnen komst van nog veel meer import bruiden, hand ophouders, pooiers, enz enz enz .En laten de gene die zich hier wel hebben aangepast,de mond eens open trekken want door dat niet te doen geven zij aan dat zij het daarmee eens zijn,en komen ook zij ongeloofwaardig over. O ja ik heb geen PVV gestemd.

Ook ik heb - om moverende reden èn als SP-lid - niet op zijn partij gestemd. Echter, ik deel veel van hetgeen u aanhaalt mèt u, aangezien de gevestigde partijen hier jarenlang blind voor waren. Het is toch te zot voor woorden dat wij wel met 'n grote en hypermoderne legermacht (incl. Apache gevechtshelikopters) in Verweghistan vechten en híér onze eigen Nederlandse bewoners uit hun eigen woning laten verjagen door groepjes snotneuzen van Marokkaanse komaf. Wilders is groot gemaakt door de gevestigde partijen die zich niet bekommerden om hun eigen landgenoten. Hopenlijk heeft het CDA hier alvast van geleerd.
Reageer op deze reactie

Gepost door rijen55 op Donderdag 17 Juni 2010 19:31:23
Mensen met een dergelijk taalgebruik en zo'n, discriminerende woorden en gedrag mogen natuurlijk nooit ons land vertegenworodigen. Er heeft slechts 1,5 miljoen mensen op de PVV gestemd en dus 14,5 miljoen niet. Geen recht op meeregeren dus.
Reageer op deze reactie

Gepost door cees-jan op Donderdag 17 Juni 2010 19:35:25
PVV mag van mij in de regering komen. Het is wel eens goed dat er in politiek Den Haag vernieuwingen komen. CDA-CU zie ik zeker niet zitten.
Geloof en politiek horen niet bij elkaar. CDA schuif al jarenlang alle problemen voor zich uit en draaid overal om heen. Ik persoonlijk vind dat alle christelijke partijen achterbaks zijn.
Wat PvdA betreft. Deze partij zie ik ook liever niet in de regering komen. Vroeger was deze partij voor de Nederlandse arbeiders. Nu is het de partij voor allochtonen.
Nee ik zie dan toch liever een combienatie van VVD-PVV (zij zijn de grote winnaars en hun deelname is gewoon een democraties Recht.Ook voor een paarse regering van VVD-PvdA-D66 en Groen Links ben zie ik niet zitten. Ik hoop op een regering van: VVD 30 zetels- PVV 24 zetels- SP 15 zetels en Groen Links 10 zetels. Dan krijgen we teminste een regering waar power in zit.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Donderdag 17 Juni 2010 19:42:40
Ik vind de PVV niet professioneel genoeg om te regeren. Dat is al duidelijk in hun programma. Ze willen op veel dingen, zoals de zorg, geen bezuinigingen, waardoor veel mensen op hen stemden (heus niet allemaal vreemdelingenhaters). Ik ben het in grote lijnen niet eens met waar ze dan wel op willen bezuinigen.
---
De PVV is onnodig beledigend en grof in de mond. Ik schaam mij voor mijn land als hij aan de regering zou deelnemen. Maar hij heeft vaak wel "een beetje gelijk", zeker waar het de islam betreft. Laat me dat toelichten.
Godsdienstvrijheid: Het is niet juist om de islam te betrekken bij geloofsvrijheid, zoals veel partijen doen. Dat er in Nederland, en in heel Europa, veel moslims wonen en dat die groep steeds groter wordt, en veelal slecht integreert, baart mij ook zorgen. Vormt een groep moslims in een land een meerderheid, en daar gaan we naartoe, dan zullen zij altijd de macht grijpen: dat is inherent aan hun ondemocratisch systeem. Zelf weten de meeste moslims dat evenmin als autochtonen. Er is hier een grote groep gematigde moslims, maar dat slaat om als ze het voor het zeggen krijgen. Partijen als het CDA en de PVDA, gaan veel te zorgeloos om met het begrip godsdienstvrijheid, want het gaat helemaal niet om godsdienst, het gaat om het politieke stelsel dat onlosmakelijk aan de islam verbonden is. Er is voor moslims maar 1 waarheid: dat wat in de Koran staat. Dit is voor ons bedreigend; wij hebben die strijd al eeuwen achter ons. Iedereen moet zijn eigen godsdienst kunnen aanhangen, wat in de landen waar moslims vandaan komen overigens niet het geval is. Zelfs in Turkije kunnen b.v. christenen en joden niet (meer) vrijelijk hun geloof belijden. Moslims worden (opnieuw) steeds intoleranter. Met terrorisme als uitwas. Ik betreur het dat hier politiek nauwelijks naar gekeken wordt, en dat we een Wilders nodig hebben om tegen de groep te ageren. Het zou ook politiek correct kunnen worden aangepakt, al is dat geen sinecure: voor je het weet heb je bodygards nodig (denk b.v. aan Hirsi Ali).
De problematiek wordt zwaar onderschat, zeker ook door iemand als Balkenende. Hij krijgt nu de tijd om eens een boek te lezen. Ik raad hem aan te beginnen met Religie en Haat (2005) van Gerrit Manenschijn.
Reageer op deze reactie

Gepost door tijsma op Donderdag 17 Juni 2010 20:15:33
Het lijkt mij geen goed idee, een regering met nauwelijks draagvlak in de tweede kamer. Wij hebben een regering nodig die de "bestedings beperking"nastreeft en geen radicale maatregelingen neemt waardoor grote groepen mensen noodgedwongen naar de voedselbanken worden gedreven .
Reageer op deze reactie

Gepost door peveco op Donderdag 17 Juni 2010 20:41:09
Voor mij mag de PVV best een kans hebben in de regering want
de angst hazen van de CDA zijn notabene uit geregeerd dus weg
daar mee.Hopelijk komt er onder de PVV meer blauw op straat
en stoppen ze met de ontwikkelings hulp naar de Firma list en
bedrog in Suriname, want dat geld kunnen zelf ook gebruiken.
Zo als het nu gaat, hebben wij straks ontwikkelings hulp nodig.
Reageer op deze reactie

Gepost door corrie van de kerkhof op Donderdag 17 Juni 2010 20:54:31
De nederlandse bevolking heeft met deze stemming aangegeven dat er veranderingen moeten plaatsvinden. Het verdoezelen van de problemen door de PVDA en de zachte aanpak heeft de afgelopen periodes nederland niet vooruitgeholpen. Men wil daadkrachtigere maatregelen. Men moet de problemen met de agressive jongeren etc. aanpakken, maar niet op geloofsovertuiging maar op asociaal en onacceptabel gedrag. Er zijn zoveel turken en marokkanen die zich geweldig inzetten voor de maatschappij en gewoon hun verantwoordelijkheid dragen. Ik hoop, dat deze mensen een voorbeeld zijn voor de anderen, die zich afzetten tegen onze maatschappij. De PVV spreekt duidelijke taal...jammer, dat de VVD en de PVV de problemen niet aan mogen pakken, omdat andere partijen hun kop in het zand blijven steken.
Reageer op deze reactie

Gepost door kieb op Donderdag 17 Juni 2010 21:11:07
Zoals het nu uitziet heeft het geen nut gehad om te stemmen, de zogenaamde prominenten regeren Nederland en houden de partijen in een vaste greep. De volgende keer ga ik niet meer stemmen, mijn stem hou ik en geef hem niet meer aan een partij.
Reageer op deze reactie

Gepost door lia koolen op Donderdag 17 Juni 2010 21:35:04
Er wordt door het CDA zomaar eventjes de mening van zo'n anderhalf miljoen mensen van tafel geveegd:T.W. ALLEN die op de PVV hebben gestemd!!!
IK vraag mij af,kan DIT zomaar ??? Het CDA zou ook eens stil moeten staan bij het feit, dat niet iéedereen zo "Christelijk" denkt, als zij zelf wel denken te doen...
De PVV zegt immers al, dat ook ZIJ bereid zijn water bij de wijn te doen, als het op besluiten nemen aan zou komen?
Het CDA is ZO CHRISTELIJK NIET, aangezien zij zélf niet eens bereid zijn, om rond de tafel te gaan zitten, teneinde eruit te komen met wie, en hoe er geregeerd kan worden...Dit vind ik een schande voor het zo "Christelijke"? CDA !!!
Reageer op deze reactie

Gepost door vermeer67 op Donderdag 17 Juni 2010 21:38:25
nederland heeft niet voor niets op de PVV gestemd, men wil duidelijk veranderingen.
Reageer op deze reactie

Gepost door Marijke13 op Donderdag 17 Juni 2010 21:42:49
De PVV is niet voor niets tijdens de verkiezingen de grootste partij geworden. Zij vertegenwoordigen de gevoelens van Nederland en brengen het onder woorden. Iedereen voelt zich onveilig, de zorg is belabberd, en het onderlinge respect is ver te zoeken. De PVV pakt het tenminste aan. Zij moeten zelfs regeren anders is het ook kiezersbedrog.
Reageer op deze reactie

Gepost door Marijke13 op Donderdag 17 Juni 2010 21:45:04
Hoe zit het toch met al die -rasechte- witte nederlanders die foutloos schrijven, die beschaafd zijn in hun taalgebruik, die hun haar verven (b.v. zwart) om grijze haren te verdoezelen, die hun (klein)kinderen onberispelijk gedrag aanleren, die zelf net zo onberispelijk zijn naar de buitenwereld toe, die graag asperges steken en aardbeien plukken (of is dat alleen voor zichzelf),

Houd op met al die vooroordelen en oordelen, cultuur begint binnen je gezin, ga eens kijken wat je zelf anders zou hebben gedaan.

Probleemoplossend denken heeft meer zin.
Waarom moet deze reactie er zovaak in?
Reageer op deze reactie

Gepost door karstiena op Donderdag 17 Juni 2010 21:56:17
Ja ik vindt dat die wel mag mee regeren
Hij heeft de meeste stemen gekregen dus heeft hij het recht om mee tedoen
Ik wordt zo moe van mensen als peter er de v die de mensen Wil vertellen wat we wel moeten doen en niet
Ik heb er niet op gestemd maar daar gaat het niet om het Gaat gewoon er om dat de politiek gewoon niet luisterd en al weer niet luisterd ze weten echt niet wat de mensen denken en voelen o ja ze zeggen het wel maar dat kan hele maal niet Geen een woondt in zo.n buurt En geen een heeft zo.n weinnig geld om er mee rondt te komen
Hoe zo ze weten hetze weten niks
Reageer op deze reactie

Gepost door joy4ever op Donderdag 17 Juni 2010 22:47:23
De verkiezingen zijn gewonnen door de VVD, omdat mensen op die partij gestemd hebben. Een goede tweede was de PVV, omdat anderhalf miljoen mensen op die partij gestemd hebben. Dientengevolge dat feit kan de PVV niet worden doodgezwegen. Er wordt nu gewoon gezegd: We kunnen hier niks mee. Onzin, dan moet er een compromis gevonden worden. Als de PVV buiten spel wordt gezet door allerlei slimme zetjes van de andere partijen, dan is dat kiezersbedrog. De PVV kiezer wordt niet serieus genomen.
Ik heb niet gestemd op de PVV maar Geert Wilders heeft wel hele ware dingen gezegd en het grappige is, dat andere partijen stiekem steeds ideetjes van Wilders overnemen. De andere partijen wordt niets kwalijk genomen maar zodra Wilders hetzelfde zegt, worst hij erop aangevallen, met name de criminaliteit van verschillende andere nationaliteiten en het immigratiebeleid. Plotseling roepen andere partijen dan ook deze zelfde dingen
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Donderdag 17 Juni 2010 22:54:53
Karstiena, hoe kun je nou zeggen dat Wilders de meeste stemmen heeft gekregen. De grootste partij is momenteel VVD; een goede tweede is PVDA.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Donderdag 17 Juni 2010 23:35:00
Wat zijn de geëigende kanalen dan wel? Alles heeft met politiek te maken (zorg, economie, meer optreden tegen onwenselijkheden enz.), en veel gaat ons ouderen aan.
Reageer op deze reactie

Gepost door slotegraaf op Donderdag 17 Juni 2010 23:35:19
De PVV mond-dood maken/demoniseren heeft geen zin, het zal de partij alleen maar groter maken. Nederland koos 9 juni j.l. en wil deze partij een kans geven om te regeren.
Wilders zal ALS hij wil regeren veeeel water bij de wijn moeten doen, dus dames en heren politici: Nederland heeft een nieuwe regering nodig ... ga aan het werk met z'n allen i.p.v. dat domme gezwets.
Nederland laat zich niet meer zeggen wat het moet vinden, dat maakt Nederland zelf wel uit !! Power to the people heet dat .
Brengt misschien wat bescheidenheid terug bij de bekende Nederlanders en de politici...wat een zegen zou DAT zijn.
Reageer op deze reactie

Gepost door benavanvondel@telfort.nl op Vrijdag 18 Juni 2010 00:03:35
Natuurlijk moet de PVV in de regering kunnen, is toch gestemd?
Helaas moeten we dan weer snel verkiezingen houden omdat ze het nog geen 3 weken vol houden, ze lopen weg.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Vrijdag 18 Juni 2010 00:21:57
"Natuurlijk moet die partij in de regering, is toch gekozen?" schrijft Benavanvondel. Gekozen? Als niemand met de PVV kan regeren door te groot verschil van standpunten dan kan die partij niet mee regeren. Mag ik in de herinnering brengen dat de PVV niet de grootste partij is, en ook niet de tweede, maar de derde grootste partij? En dat er een meerderheid van zetels nodig is om te kunnen regeren. Een meerderheid kan momenteel niet gevormd worden door alleen de VVD en de PVV, ALS DIE HET AL SAMEN EENS KUNNEN WORDEN.
Wilders heeft zich er al bij neergelegd dat hij niet zal mee-regeren. Hij is een stuk slimmer dan zijn aanhangers. Ik denk dat het niet eens zijn bedoeling was mee te gaan regeren. Hij weet maar al te goed dat hij daar de mensen niet voor heeft, en dat hij beter functioneert als oppositie. Maar meer onvrede over het niet mee-regeren zal zijn partij wel eens groter kunnen maken.
Reageer op deze reactie

Gepost door Peters op Vrijdag 18 Juni 2010 00:44:33
Waar moet ik dan stemmen??
Reageer op deze reactie

Gepost door karstiena op Vrijdag 18 Juni 2010 02:39:36
Karstiena, hoe kun je nou zeggen dat Wilders de meeste stemmen heeft gekregen. De grootste partij is momenteel VVD; een goede tweede is PVDA.
Reageer op deze reactie

Gepost door karstiena op Vrijdag 18 Juni 2010 02:44:30
nee de pvda is gezakt
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Vrijdag 18 Juni 2010 10:14:31
"nee de pvda is gezakt":
De PVDA is gezakt vergeleken bij de vorige verkiezingen, maar ze zijn nog altijd de tweede grootste partij, hoor, Karstiena.
Zetelverdeling is nu geworden:
VVD 31
PVDA 30
PVV 24
CDA 21
SP 15
GL 10
D'66 10
Reageer op deze reactie

Gepost door cees-jan op Vrijdag 18 Juni 2010 10:46:52
Weer worden wij Nederlanders door het CDA bedonderd. Het wordt hoog tijd Dat we deze partij schijnheiligen van de tafel vegen. Niet willen praten met een partij is ondemocraties.
CDA ZET AAN TOT KIEZERS BEDROG! Omdat ze weten dat zij op deze manier weer aansturen tot een nationaal kabinet.
Wat hebben we dan weer. HET OUWE ROMMELTJE VAN CDA PvdA en VVD. Weer denken de partijen alleen maar aan zelfbehoud!
Weer vergeten ze de kiezers.
Weer is er een stuk natuur verpest door het kappen van bomen om onnodige verkiezingsbiljeten te maken.
Laat nu maar eens meerdere kleine partijen de regering vormen.

NEDERLAND MOET WEER NEDERLAND WORDEN!
LEEFBAAR EN GROEN.
WAAR BLIJVEN DE PATRIOTEN?

Ik ben een NEDERLANDSE BURGER die nu echt kwaat is!
Ik ben dat achterbakse gedoe meer als zat.
Reageer op deze reactie

Gepost door Mary 58 op Vrijdag 18 Juni 2010 10:52:10
Bent u soms vergeten dat niet iedereen in Nederland mag stemmen en de 14,5 miljoen dus niet klopt.Mensen met een dergelijk taalgebruik en zo'n, discriminerende woorden en gedrag mogen natuurlijk nooit ons land vertegenworodigen. Er heeft slechts 1,5 miljoen mensen op de PVV gestemd en dus 14,5 miljoen niet. Geen recht op meeregeren dus.
Reageer op deze reactie

Gepost door cees-jan op Vrijdag 18 Juni 2010 11:04:45
Bent u soms vergeten dat niet iedereen in Nederland mag stemmen en de 14,5 miljoen dus niet klopt.Mensen met een dergelijk taalgebruik en zo'n, discriminerende woorden en gedrag mogen natuurlijk nooit ons land vertegenworodigen. Er heeft slechts 1,5 miljoen mensen op de PVV gestemd en dus 14,5 miljoen niet. Geen recht op meeregeren dus.

Niet ik discrimineer maar juist de CDA discrimineerd de Nederlanders. Toevallig ben ik niet eens een PVV stemmer.
Maar ik zie wel het onrecht wat er aan 1,5 miljoen stemmers wordt gedaan. Dat is pas discriminatie! DE CDA DISCRIMINEERD de VVD en PVV.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Vrijdag 18 Juni 2010 11:35:20
"DE CDA DISCRIMINEERD de VVD en PVV."
Natuurlijk discrimineert het CDA de VVD en de PVV niet. De VVD en de PVV konden het samen niet eens worden over het te voeren beleid. Dan is het toch niet aan een derde partij om daar bij in te stappen? Al dat zinloze gezwets, nu ook weer op PLUS. Stel je eerst eens op de hoogte!
Remco Campert schreef eens: "Niet te geloven: iederEEN heeft een mening; alsof het NIETS is."
Daar moet ik vaak aan denken als ik al die vreemde en vaak domme opvattingen hoor en lees, nu ook weer bij PLUS. En nee,
ik discrimineer niet; ik constateer slechts dat veel mensen veel dingen domweg niet begrijpen, en gaan schreeuwen en zo hun onwetendheid wereldkundig maken.
Het hoort bij de Democratie, ik weet het (zucht). Iedereen een mening, denken homaar, gekrakeel alom.
Overigens, voor Nederlandse les zijn autochtonen (Nederlanders) en buitenlanders bij mij welkom. Eerst een gedachte bedenken (en dat alleen als je echt iets wilt overbrengen), daarna pas zeggen of schrijven. En vooral ook: beleefd blijven, luisteren en lezen. Kortom, een gefundeerde mening vormen, en daarna pas meningen uitwisselen.
Reageer op deze reactie

Gepost door cees-jan op Vrijdag 18 Juni 2010 12:10:06
"DE CDA DISCRIMINEERD de VVD en PVV."
Natuurlijk discrimineert het CDA de VVD en de PVV niet. De VVD en de PVV konden het samen niet eens worden over het te voeren beleid. Dan is het toch niet aan een derde partij om daar bij in te stappen? Al dat zinloze gezwets, nu ook weer op PLUS. Stel je eerst eens op de hoogte!
Remco Campert schreef eens: "Niet te geloven: iederEEN heeft een mening; alsof het NIETS is."
Daar moet ik vaak aan denken als ik al die vreemde en vaak domme opvattingen hoor en lees, nu ook weer bij PLUS. En nee,
ik discrimineer niet; ik constateer slechts dat veel mensen veel dingen domweg niet begrijpen, en gaan schreeuwen en zo hun onwetendheid wereldkundig maken.
Het hoort bij de Democratie, ik weet het (zucht). Iedereen een mening, denken homaar, gekrakeel alom.
Overigens, voor Nederlandse les zijn autochtonen (Nederlanders) en buitenlanders bij mij welkom. Eerst een gedachte bedenken (en dat alleen als je echt iets wilt overbrengen), daarna pas zeggen of schrijven. En vooral ook: beleefd blijven, luisteren en lezen. Kortom, een gefundeerde mening vormen, en daarna pas meningen uitwisselen.


Het is geen kwestie van domweg praten. De Nederlanders zijn dit alles zat. Natuurlijk waren er tussen VVD en PVV verschillen. Maar Rutte discrimineerd teminste niet. Hij heeft met de PVV temininste gesproken. CDA verdomde dit
gewoon vanuit christelijk oogpunt. Als de CDA fatsoenlijk was geweest hadden ze teminste deel moeten nemen aan de gesprekken met de informateur. Al wisten ze van te voren dat het niets zou worden. Ik vind het een a-sociaal gedrag van het CDA. Of je het nu dom gekles vind of niet. Gelukkig behoor ik niet tot deze schijnheilige club. En ten slotte waarom proberen veel Nederlanders een nieuwe partij op te richten. Gewoon uit onvrede over het bestuurlijke gedrag in Den Haag.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Vrijdag 18 Juni 2010 14:00:36
cees-jan: "Het is geen kwestie van domweg praten. De Nederlanders zijn dit alles zat. Natuurlijk waren er tussen VVD en PVV verschillen. Maar Rutte discrimineerd teminste niet. Hij heeft met de PVV temininste gesproken. CDA verdomde dit gewoon vanuit christelijk oogpunt."
------------
Rutte kon niet om Wilders heen, dat is alles. Regeren met Wilders was voor Rutte heus geen optie, al kan of zal hij dat niet hardop zeggen. Rutte is een goede en nette politicus en een strateeg.
Overigens ben ik tegen partijen op basis van godsdienst.
Je moet gewoon centrum en links en rechts hebben. In geval die 3 richtingen ongeveer even groot zijn, krijg je een nationaal kabinet. Maar laten we volksmenners mijden en voor een verstandig beleid opkomen.
Reageer op deze reactie

Gepost door ciske op Vrijdag 18 Juni 2010 15:49:05
Ik vind, dat er nu een heeeel vies spelletje gespeeld wordt. De PVV, waar ik op gestemd heb en ik dus in de regering WIL ZIEN en WINNAAR van de laatste verkiezingen, wordt terzijde geschoven, omdat het CDA en de PvdA onder één hoedje spelen. De CDA wil de PVV niet eens de gelegenheid geven, om met ze te praten. Ze sturen er gewoon op aan, dat de socialisten naar voren geduwd worden. Ik denk, als dit daadwerkelijk gebeurd, de aanhangers van de PVV, nog feller "van leer gaan trekken". Waarom moeten wij "IN GODSNAAM" nog stemmen, als ze het toch zelf uitmaken?
Reageer op deze reactie

Gepost door schalkie op Vrijdag 18 Juni 2010 17:39:59
Als de overheid het wetboek van strafrecht eens goed zou herzien tav straffen zou de PVV niet zoveel stemmen krijgen.
Pak iedereen keihard aan als je een ander beschadigd op wat voor manier dan ook.
Iedereen heeft geld per maand over als dat tuig voor hele lange tijd achter de tralies komt.
De deskundigen zeggen dan dat dit niet helpt maar het gaat om die mensen die beschadigd achter blijven. Dan is opruimen van dat tuig een schrale troost.
Het slachtoffer is de dader in dit land en dan is het niet vreemd dat er groeperingen zijn die op Wilders stemmen.
Ik hoop- maar dat zal niet lukken- dat de PVV een kans krijgt.Schud die figuren in den Haag die totaal niet weten wat de werkelijkheid is maar wakker.
Ze hebben niets geleerd van de periode Fortuin.
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Vrijdag 18 Juni 2010 17:40:58
Amsterdam65,

Nou ja, ook u scheldt er op los, dat leidt alleen tot...
Ook ik heb geen PVV gestemd, ben het er mee eens dat zoals Rutte
van plan is stringent kansloze immigranten niet toe te laten, ons land is klein en vol en staatsschuld moet zo snel mogelijk zijn afgelost. Ik ben slechts AOW'er desalniettemin moet ook mijn steentje bijdragen tot die doelstelling.
JM
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Vrijdag 18 Juni 2010 18:12:20
Hoofdpijn krijgt men van al deze reacties, bomvol agressie, maar
zou dat helpen? Rustig afwachten want de informateur doet zijn werk.
Wel hoop ik dat er alsnog een rechtse regering zal komen, de staatsschuld zo snel mogelijk zal zijn afgelost en tevens dat op de wachtgelden van de geachte kamerleden zal worden bezuinigd want er zijn velen velen die wachten op gelden, om te overleven!
Reageer op deze reactie

Gepost door ciske op Vrijdag 18 Juni 2010 19:25:39
Ik denk en ik weet van anderen ook, dat je hierin groot gelijk gaat krijgen, als Wilders in de oppositie gaat, dat er veeeel meer aanhangers komen. Wij zijn het toch zat, dat ons land helemaal "NAAR DE KLOTE" gaat.
Reageer op deze reactie

Gepost door cees-jan op Vrijdag 18 Juni 2010 19:31:14
Ik denk en ik weet van anderen ook, dat je hierin groot gelijk gaat krijgen, als Wilders in de oppositie gaat, dat er veeeel meer aanhangers komen. Wij zijn het toch zat, dat ons land helemaal "NAAR DE KLOTE" gaat.
Reageer op deze reactie

Gepost door cees-jan op Vrijdag 18 Juni 2010 19:41:09
Zien jullie allemaal als je aan het winkelen ben de tonnen met de groen-blauwe kleur. Waarop staat "Houdt Nederland Schoon" Dan moeten CDA en PVDA zo goed doorgaan.Zij schuiven bij de volgende verkiezingen de kiezer in PVV handen.
Reageer op deze reactie

Gepost door annemie-wijnen op Vrijdag 18 Juni 2010 22:08:24
Ik vindt dat de kiezers gehoord moeten worden.
Er wordt niet voor niets op de pvv gestemt.
Den
Haag doet weer ,zoals altijd wat zij willen,ik wordt hier niet goed van, en erg boos.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Zaterdag 19 Juni 2010 00:17:25
Gezien het niveau van veel van de reacties op deze Plus site, word ik met de dag pessimistischer over Nederland. Je zou nog gaan denken dat de PVV de grootste politieke partij in NL geworden is. Ik vind (ja, dat moet niet met dt, of zeggen jullie ook: ik loopt?) dit van een verregaande domheid en benijd de politici niet. Ga er maar aan staan!
Jammer dat zo veel Nederlanders er niets van begrijpen, en dat zo de onvrede dus steeds groter wordt. Straks krijgen we nog vooroorlogse toestanden, eveneens in crisistijd ontstaan.
Reageer op deze reactie

Gepost door ciske op Zaterdag 19 Juni 2010 11:00:08
Ik denk, dat je daarmee een punt maakt, vooroorlogse toestanden. Als de "toestanden" gemaakt door allochtonen nog verder escaleren en dat wij, de ECHTE NEDERLANDERS dit niet langer "pikken", mede omdat er van regeringswege totaal niets aan gedaan wordt, dan is er wel degelijk kans op een burgeroorlog. Misschien nu nog niet, maar over een x-aantal jaren wel.
Gezien het niveau van veel van de reacties op deze Plus site, word ik met de dag pessimistischer over Nederland. Je zou nog gaan denken dat de PVV de grootste politieke partij in NL geworden is. Ik vind (ja, dat moet niet met dt, of zeggen jullie ook: ik loopt?) dit van een verregaande domheid en benijd de politici niet. Ga er maar aan staan!
Jammer dat zo veel Nederlanders er niets van begrijpen, en dat zo de onvrede dus steeds groter wordt. Straks krijgen we nog vooroorlogse toestanden, eveneens in crisistijd ontstaan.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Zaterdag 19 Juni 2010 11:42:06
Immigratie e.d.: lees het boek van Herman Vuijsje "Correct" over hoe het allemaal zo gekomen is, al die uitwassen en overdreven geldverslindende welwillendheid naar allochtonen toe.
In 2008 verscheen een geactualiseerde heruitgave van Vuijsjes boek Correct, over de politieke correctheid die het publieke debat over gevoelige onderwerpen als immigratie, integratie en criminaliteit geruime tijd heeft verlamd.

Pak de problematiek nu rigoreus aan en ga niet schelden en praten over 'tuig', zoals de aanhangers van Wilders en anderen zo makkelijk doen. Ik woon zelf in een achterstandswijk met veel Turken en andere migranten waar het wel goed gaat. Ik erger me best wel vaak aan hun niet-integreren (waar we zelf aan hebben meegewerkt) maar heb meer moeite met de tokkies hier, gelukkig een kleine minderheid.
Het boek ligt in de ramsj bij De Slegte voor enkele luttele euro's.

En die mensen die menen dat wij tegen Europa hebben gestemd: wij hebben alleen maar tegen een Europese grondwet gestemd, hoor. In mijn ogen overigens onverstandig.
Reageer op deze reactie

Gepost door marjowim op Zaterdag 19 Juni 2010 23:40:35
Mijn advies; ga eens in die zogenaamde vogelaarswijken kijken, alleen !!
In de tijd van bezuinigingen, vooral de grenzen open houden !!
Want we hebben toch geld genoeg !! Toch ??
Nu niet zielig doen, met een linkse(allochtonen-)kabinet !!
Reageer op deze reactie

Gepost door edgarvdb op Zondag 20 Juni 2010 14:35:59
Ik heb geen pvv gestemd,maar ben het wel met de verkiezings uitslag eens.Jammer dat het cda het nu heeft verpest.Ik ben tegen veel linkse partijen [geen nieuw komers er bij en strenger optreden tegen criminaliteit.
Reageer op deze reactie

Gepost door edgarvdb op Zondag 20 Juni 2010 14:36:06
Reageer op deze reactie

Gepost door tandmgh op Zondag 20 Juni 2010 16:13:06
Ik snap niet dat de PVV een kans moet krijgen om mee te kunnen regeren. De PVV is zelf niet eens een partij met een democratische structuur en zou om die reden niet eens mee mogen doen aan de verkiezingen.

Als je goed luistert naar de uitspraken van Wilders dan ontbreekt het volledig aan enig vorm van zelfreflectie en hij heeft zelf ook geen respect voor andere meningen. Als je het niet met hem eens bent wordt je weggezet als gek of gevaarlijk en dan nog durven zeggen dat hij wordt gedemoniseerd. Moet dat dan de kans krijgen om premier of vice-premier te worden. Mensen wordt wakker.
Reageer op deze reactie

Gepost door ciske op Zondag 20 Juni 2010 16:46:30
De mensen moeten zeker wakker worden. Zoals het nu ging en gaat, gaat ons land helemaal naar de klote en daar kan, mede Wilders, verandering in komen. Ons land is TE VOL met NIET-NEDERLANDERS, die ons geld en goederen inpikken (grof gezegd). Eerdaags weten de mensen niet meer wat NEDERLANDERS zijn. WIT-RAS. Ongeveer 20 jaar geleden was ik in Spanje en toen werd mij door Spanjolen gevraagd wie/wat eigenlijk NEDERLANDERS zijn/eruit zien. Toen waren er net voetbalkampioenschappen gehouden en speelde o.a. Ruud Gullit mee. Dusssss. Zo ging dat toen en het is nu veel erger geworden. Als je in de grote steden loopt, dan hoor je, dat er nog weinig Nederlands gesproken worden. De Arabische klanten zoemen in het rond. En daar moet verandering in komen.Ik snap niet dat de PVV een kans moet krijgen om mee te kunnen regeren. De PVV is zelf niet eens een partij met een democratische structuur en zou om die reden niet eens mee mogen doen aan de verkiezingen.

Als je goed luistert naar de uitspraken van Wilders dan ontbreekt het volledig aan enig vorm van zelfreflectie en hij heeft zelf ook geen respect voor andere meningen. Als je het niet met hem eens bent wordt je weggezet als gek of gevaarlijk en dan nog durven zeggen dat hij wordt gedemoniseerd. Moet dat dan de kans krijgen om premier of vice-premier te worden. Mensen wordt wakker.
Reageer op deze reactie

Gepost door marilau op Zondag 20 Juni 2010 18:25:59
"Ongeveer 20 jaar geleden was ik in Spanje..." Ha, nou, kijk eens naar recente cijfers. Spanje heeft de meeste immigranten van alle Europese landen.

Ik ben inmiddels bang geworden voor het grote aantal ongefundeerde meningen onder de autochtone bevolking.
Problemen pak je aan. Dom schreeuwen leidt tot grotere problemen dan alle immigratie-problematiek bij elkaar.

Verdiep je eens in de geschiedenis en hou anders je mond.
Reageer op deze reactie

Gepost door ciske op Zondag 20 Juni 2010 19:17:57
Ik denk, dat teveel echte Nederlanders hun mond houden. Daarom gaat het hier zo slecht.

"Ongeveer 20 jaar geleden was ik in Spanje..." Ha, nou, kijk eens naar recente cijfers. Spanje heeft de meeste immigranten van alle Europese landen.

Ik ben inmiddels bang geworden voor het grote aantal ongefundeerde meningen onder de autochtone bevolking.
Problemen pak je aan. Dom schreeuwen leidt tot grotere problemen dan alle immigratie-problematiek bij elkaar.

Verdiep je eens in de geschiedenis en hou anders je mond.
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Zondag 20 Juni 2010 20:29:21
Ik denk, dat teveel echte Nederlanders hun mond houden. Daarom gaat het hier zo slecht.



"Ongeveer 20 jaar geleden was ik in Spanje..." Ha, nou, kijk eens naar recente cijfers. Spanje heeft de meeste immigranten van alle Europese landen.



Ik ben inmiddels bang geworden voor het grote aantal ongefundeerde meningen onder de autochtone bevolking.

Problemen pak je aan. Dom schreeuwen leidt tot grotere problemen dan alle immigratie-problematiek bij elkaar.



Verdiep je eens in de geschiedenis en hou anders je mond.
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Zondag 20 Juni 2010 20:34:25
Hoe dan ook, wie dan ook, niemand wil zich overheerst voelen,
c.q worden overheerst in zijn "eigenheid" en dat geldt voor iedereen.
Reageer op deze reactie

Gepost door diepje op Zondag 20 Juni 2010 21:02:16
den haag moet eens naar zijn onderdanen luisteren ,doen ze dat niet word er de volgede verkiezingen niet meer gestemd door de bevolking.kun je donder op zeggen,natuurlijk hoort de pvv er in,
Reageer op deze reactie

Gepost door diepje op Zondag 20 Juni 2010 21:05:55
de haagse kliek is weer kompleet.pvv hoort bij de winnaars.cda is dat christelijk om niet mee te doen?
Reageer op deze reactie

Gepost door nannievb op Zondag 20 Juni 2010 21:43:31
De gesettelde partijen moeten eens ophouden met het discrimineren van de PVV (willen niet eens met hem praten)
Ik vind zijn ideeen over de islam niet helemaal eeerlijk, maar wat betreft veilgiheid, onderwijs en zorg sta ik achter hem
Reageer op deze reactie

Gepost door jandk38 op Maandag 21 Juni 2010 20:39:10
Natuurlijk moet de P.V.V. regeringsverantwoordelijkheid krijgen
Geen probleem toch. Zo is de kieswet.De verhouding is nu
24 zetels P.V.V. en 126 zetels de rest van de partijen.
Wilders weet heel goed de hij te weinig zetels heeft om een
groot stempel op het regeringsbeleid te drukken.Bij stemming
voor zijn programmapunten krijgt hij nooit de helft plus een
aan medestanders.Een Sisyfus overwinning dus.Bij de volgende verkiezingen terleurgestelde kiezers stemmen op Verdonk.
Nee niet op een van die kleine linkse partijen die u een
socialisties paradijs beloven.Zoals u misschien weet zijn die landen
allemaal failliet.Neem een van de grote drie.Die hebben na de
oorlog het land gemaakt waar u nu woont.Niet volmaakt nee,
maar zelfs in het paradijs was men niet tevreden.
Groet.
Reageer op deze reactie

Gepost door huubverbeek op Maandag 21 Juni 2010 22:48:34
Voor een land dat zich een democratie noemt kan de uitslag van de verkiezingen niet duidelijker zijn . Volg dan ook de stem van het volk anders gaat er nooit meer iemand stemmen.(en dat vinden de zittende politici dan weer vreemd!)
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Dinsdag 22 Juni 2010 21:55:39
La democrazia : LOGICA! -
Ten LANGE leste:
- Het BESTE !
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Donderdag 24 Juni 2010 11:47:18
Op inhoudelijke gronden een overtuigd nee!
Wij hebben voor de economie en allerlei ander zaken Europa veel te hard nodig.
Op humane gronden een overtuigd nee!
Iemand die de term kopvoddentax gebruikt en een deel van de Nederlandse bevolking minacht om religieuze gronden kan niet regeren over een heel land.
Misschien dat het in Venlo goed mis is met de Marokkanen, hier in Amsterdam - Nieuw West is het juist heel gezellig en leuk, we hebben zelfs een Burgemeester van Marokkaanse komaf, een geweldige man.

En eh, democratie? Is het mensen bang maken en angst aanpraten een legitieme manier om veel stemmen binnen te halen?
De meeste PVV stemmmers komen uit gebieden waar niet of nauwelijks Moslims wonen, dat zet toch echt te denken.
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Donderdag 24 Juni 2010 12:19:58
Hans C. Ik ben het met het door u gestelde eens. LOGICA echter is òòk
het niet wegzetten en/of minachten van andere meningen en opvattingen.
Ten lange leste : HET BESTE, laten we hopen, dat er dat uiteindelijk
uit de formatie zijn beslag krijgt.
Reageer op deze reactie

Gepost door ajb1933 op Vrijdag 25 Juni 2010 17:16:56
Deze partij PVV is niet te vertrouwen, want 2 dagen na de verkiezing laten zij hun breekpunt al vallen. Wat volgt er nog meer?Zeer onbetrouwbaar
Reageer op deze reactie

Gepost door huubverbeek op Vrijdag 25 Juni 2010 22:58:53
Deze partij PVV is niet te vertrouwen, want 2 dagen na de verkiezing laten zij hun breekpunt al vallen. Wat volgt er nog meer?Zeer onbetrouwbaar

Nou, gelukkig zijn de andere partijen wel erg betrouwbaar.Laat me niet lachen!!!!!!!!!!!
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Zaterdag 26 Juni 2010 01:59:40
Deze partij PVV is niet te vertrouwen, want 2 dagen na de verkiezing laten zij hun breekpunt al vallen. Wat volgt er nog meer?Zeer onbetrouwbaar

Nou, gelukkig zijn de andere partijen wel erg betrouwbaar.Laat me niet lachen!!!!!!!!!!!


Hahahaha, we lachen ons helemaal naar de kloten!
OK, genoeg gelachen! je hebt daar wel een belangrijk punt!
Alle politiek partijen, GW van de PVV niet uitgezonderd, weten vreselijk goed hoe Nederland er voor staat.
Is nie best, vandaar die snelle draai. Wist ie ook van te voren, alleen dat had 'm te veel stemmen gekost. Slim? Nee oerstom! Zo help je Nederland totaal naar de kloten.
Economisch gezien helpt de PVV nederland totaal naar de kloten, Als het PVV programme intergraal wordt uitgevoerd gaat het heel slecht met Nederland. Mark Rutten heeft de PVV economisch gezien een linkse partij gevonden. Pfffff, het lijken wel een stelletje communisten.
Reageer op deze reactie

Gepost door Jopke56 op Donderdag 01 Juli 2010 18:46:43
Hoe dan ook, of je PVV hebt gestemt of anders. Het is een
schande voor onze democratie dat anderhalf miljoen NL voor "gek" worden verklaard. Niet serieus genomen worden en door een paar "nog meer gekken" in Den Haag monddood worden gemaakt? Ik heb al meer als eens de uitspraak "gewaagd" dat NL geen democratie meer is. Krijg ik gelijk??
Ik wens al die anderhalf miljoen PVV-stemmers veel sterkte!
Moeten jullie niet eens "demonstreren" in Den Haag voor onze "Democratie"?
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Donderdag 01 Juli 2010 19:33:48
Hoe dan ook, of je PVV hebt gestemt of anders. Het is een
schande voor onze democratie dat anderhalf miljoen NL voor "gek" worden verklaard. Niet serieus genomen worden en door een paar "nog meer gekken" in Den Haag monddood worden gemaakt? Ik heb al meer als eens de uitspraak "gewaagd" dat NL geen democratie meer is. Krijg ik gelijk??
Ik wens al die anderhalf miljoen PVV-stemmers veel sterkte!
Moeten jullie niet eens "demonstreren" in Den Haag voor onze "Democratie"?


1,5 miljoen mensen hebben zich voor de *gek* laten houden, Rutten daagt Wilders tot 7 keer toe uit om samen een regering te gaan vormen. Antwoord: "Ik wil nie"
Want het CDA moet ook meedoen! Het CDA kijkt wel lekker uit als dat zouden doen zouden de linker vleugel ook nog kwijt raken en komen ze op 2 zetels. Allemaal heel goed te begrijpen.
Hebben we dit staaltje van volksverlakkerij niet eerder meegemaakt in Almere en Den Haag?
Dat is pas schande voor de democratie!!!!
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Donderdag 01 Juli 2010 19:55:59
Paars Plus komt er aan..........
Gelukkig!
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Donderdag 01 Juli 2010 20:14:29
Paars Plus komt er aan..........

Gelukkig!


Het is nog afwachten geblazen, wees niet te voorbarig!
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Donderdag 01 Juli 2010 20:31:59
Paars Plus komt er aan..........

Gelukkig!


Het is nog afwachten geblazen, wees niet te voorbarig!


Wishfull Thinking!
2 liberale en 2 democratie partijen, dat wordt wat!
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Donderdag 08 Juli 2010 11:11:15
Als ik alle reacties die vóór Wilders en de PVV zijn nog eens goed onder de loep neem, zitten daar weinig inhoudelijk reacties tussen. Het gaat vooral over onderbuikgevoelens en dat is nou precies waar Wilders en de PVV op appeleert.
Dus: van de kiesgerechtigden in Nederland heeft 1,5 miljoen mensen last van onderbuikgevoelens, dat is dus duidelijk.
Helemaal niet erg hoor, maar geef het gewoon toe, dan weet de rest van Nederland waar ze aan toe zijn en dat we dit vooral niet al te serieus moeten nemen. Net zoals dit bij al dit soort partijen gebeurde: "het waait wel weer over"
gelukkig maar.
Wedden dat de eerste beste reactie hierop gepaard gaat met onderbuikgevoelens!
Reageer op deze reactie

Gepost door AmmJ op Donderdag 08 Juli 2010 13:14:29
C, U krijgt geen verdere reacties! Er wordt een constructieve regering geformeerd, die niet -zoals u zegt- 'zo maar zal overwaaien.'
Reageer op deze reactie

Gepost door HansCijs op Donderdag 08 Juli 2010 13:26:19
C, U krijgt geen verdere reacties! Er wordt een constructieve regering geformeerd, die niet -zoals u zegt- 'zo maar zal overwaaien.'

Om miverstanden te voorkomen, ik had het over het overwaaien van de PVV van Geert Wilders en niet over het komende PaarsPlus-kabinet, het is mooi dat Groen Links als de Plus partij gezien wordt ;-)

Ik heb een zee grote hoop gevestigd op de regering die er nu aankomt VVD, Groen Links, D66 en PVDA, waarschijnlijk het meest progressieve kabinet dat Nederland ooit gehad heeft. Eindelijk is er ruimte om een aantal essentiële zaken op een humane manier te hervormen. En een ander kiesstelsel zou mooi zijn, dan krijgen dat soort overwaaiende partijen als de PVV het een stuk minder makkelijk.
Reageer op deze reactie

Gepost door sedort op Zondag 25 Juli 2010 16:06:06
CDA en VVD krijgen de stemmen van zichzelf in de problemen gebracht hebbende huiseigenaren.
De HEER Hagen (hij doet of hij God zelf is ) verklaart een millioen nederlanders voor uitschot . Heeft het over Godsdienst Vrijheid , verplicht Christelijk zijn en naar de Kerk MOETEN ,is zijn streven . Hij weet kennelijk niet wat het streven van de Islam is . Mogelijk is hij voor een steunpunt van de Taliban ergens in een leeggelopen Katholieke kerk
Reageer op deze reactie

Zelf een discussie beginnen?
U kunt reageren op artikelen, maar ook zelf een discussieonderwerp starten.