*

PlusOnline, de website van Plus Magazine
Ja, ik neem een abonnement op Plus Magazine en betaal €30 via automatische incasso.
AANHEF
Het abonnement loopt tot wederopzegging en geldt alleen binnen Nederland. U gaat hiermee akkoord met de leveringsvoorwaarden (zie colofon of www.plusonline.nl/leveringsvoorwaarden)

Nu ook:


PlusOnline Magazine
Word nu abonnee!


1 Jaar Plus Magazine voor slechts €30

Profiteer van:
•    40% Korting op de winkelprijs
•    GRATIS 2 Gezondheidsspecials
•    Plustelefoon voor financieel & juridisch advies
•    Elke maand ruim 200 pagina's
•    Gratis toegang tot het PlusArchief
•    50% Korting op de toegang van de 50PlusBeurs

 

Deze maand in
Aanbieding
De mooiste Noorse Fjorden
Ontdek de Noorse fjorden tijdens deze 13-daagse cruise
Kies uw eigen kajuit!

Stelling: Ab Klink is schuldig aan het mislukken van de formatie

Door:
De kritische brief van Ab Klink aan Maxime Verhagen is misschien wel de druppel geweest die de emmer deed overlopen bij de formatieonderhandelingen. Is Klink schuldig aan de crisis? Breng uw stem uit!

Om te kunnen reageren dient u eerst in te loggen:
gebruikersnaam
wachtwoord
 

Gepost door cobalt op Donderdag 09 September 2010 08:55:38
Nee, daar is geen kwestie van schuld, maar van zeer verantwoord gedrag. Rutte en Wilders zijn net 2 uitgeschoten pubers, die samen een spelletje spelen om de macht en Maxime is een echte draaikont, die zijn kans weer schoon ziet e doordrijft.
Waren er maar meer mannen/vrouwen, als Ab Klink met zulk groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Reageer op deze reactie

Gepost door harklo op Donderdag 09 September 2010 09:23:34
Godzijdank weer een CDA'er die beseft waar de 'C 'in de partijnaam voor staat! Respect voor Ab Klink!
Reageer op deze reactie

Gepost door johoen op Donderdag 09 September 2010 09:30:52
Je moet wel erg dom zijn als je niet doorhebt dat Wilders een spelletje speelt om zo iedereen naar zijn pijpen te laten dansen. Moet de regering afhankelijk zijn van zo'n macho, die alleen maar tegen kan zijn?
Reageer op deze reactie

Gepost door suiker op Donderdag 09 September 2010 11:06:20
absoluut niet schuldig; eindelijk 'n CDA'er die durft te zeggen waar de C voor staat en niet als 'n schoothondje achter Verhagen aanloopt!!
Niemand uitsluiten in dit land; Wilders stemmers wordt 'ns wakker.
Reageer op deze reactie

Gepost door nicoD op Donderdag 09 September 2010 12:09:36
Ab Klink zegt op te komen voor de rechtstaat maar doet niets tegen de pedofielen in de top van de rechterlijke macht.
Zie het boek "de Demmink doofpot".
Politici van de middenpartijen VVD,CDA en PvdA antwoorden op vragen daarover steevast "daar brand ik mijn vingers niet aan".
Wanneer debatteren wij in Nederland nu eens echt over onze rechtspraak en de intregatie van mensen die niet willen intregeren? Of over de vraag of de vrijheid van godsdienst onbeperkt is? Is een verering van God alleen maar een godsdienst als het ook een maatschappelijke en politieke strekking heeft, ook voor mensen die God niet vereren? Veel mensen zijn (streng) gelovig opgevoed en hebben na een intense strijd het geloof vaarwel gezegd. Waar blijven zij in de discussie over vrijheid van godsdienst en vrije meningsuiting?
Reageer op deze reactie

Gepost door jaapdeg op Donderdag 09 September 2010 12:32:28
Klink heeft de mislukking wel versneld, maar de ware oorzaak zit in de onmogelijke constructie. Hoe kun je nou een gedoog kabinet willen formeren waarbij een populistische partij als de PVV de doorslaggevende stem krijgt? Je levert je over aan de grillen en grollen van iemand die volstrekt onberekenbaar is. Maar ik ben niet de eerste die dat zegt.
Reageer op deze reactie

Gepost door nicoD op Donderdag 09 September 2010 12:40:34
Ab Klink zegt op te komen voor de rechtstaat maar doet niets tegen de pedofielen in de top van de rechterlijke macht.
Zie het boek "de Demmink doofpot".
Politici van de middenpartijen VVD,CDA en PvdA antwoorden op vragen daarover steevast "daar brand ik mijn vingers niet aan".
Wanneer debatteren wij in Nederland nu eens echt over onze rechtspraak en de intregatie van mensen die niet willen intregeren? Of over de vraag of de vrijheid van godsdienst onbeperkt is? Is een verering van God alleen maar een godsdienst als het ook een maatschappelijke en politieke strekking heeft, ook voor mensen die God niet vereren? Veel mensen zijn (streng) gelovig opgevoed en hebben na een intense strijd het geloof vaarwel gezegd. Waar blijven zij in de discussie over vrijheid van godsdienst en vrije meningsuiting?
Reageer op deze reactie

Gepost door edenpols op Donderdag 09 September 2010 13:50:37
Ab Klink is blijkbaar nog een CDAer met een geweten. Als je op internet zijn hele brief leest, merk je hoe hij gaandeweg met zichzelf in de knoop kwam. Verhagen is een man die graag macht heeft, hoe dan ook. Jammer dat Klink zijn zetel heeft opgegeven, want nu is er een persoon met de mogelijkheid om tegen te stemmen minder in de fractie, cq. 2e kamer.
Reageer op deze reactie

Gepost door johoen op Donderdag 09 September 2010 14:28:22
Ab Klink zegt op te komen voor de rechtstaat maar doet niets tegen de pedofielen in de top van de rechterlijke macht.

Zie het boek "de Demmink doofpot".

Politici van de middenpartijen VVD,CDA en PvdA antwoorden op vragen daarover steevast "daar brand ik mijn vingers niet aan".

Wanneer debatteren wij in Nederland nu eens echt over onze rechtspraak en de intregatie van mensen die niet willen intregeren? Of over de vraag of de vrijheid van godsdienst onbeperkt is? Is een verering van God alleen maar een godsdienst als het ook een maatschappelijke en politieke strekking heeft, ook voor mensen die God niet vereren? Veel mensen zijn (streng) gelovig opgevoed en hebben na een intense strijd het geloof vaarwel gezegd. Waar blijven zij in de discussie over vrijheid van godsdienst en vrije meningsuiting?
Reageer op deze reactie

Gepost door johoen op Donderdag 09 September 2010 14:30:57
NicoD moet eens leren om niet alles op een hoop te gooien. Dat soort verward denken maakt juist de opkomst van een gestoord persoon als Wilders mogelijk. Wat doet Wilders waar dan ook aan? Schelden is goedkoop, oplossingen vinden blijkbaar te moeilijk.
Reageer op deze reactie

Gepost door merelbloem op Donderdag 09 September 2010 15:05:37
Het is het beste wat ons nederland is overkomen. Die man verdient mijn inziens een lintje van de koningin. Hij durft ten minste nog te ageren naar dat stelletje machtswellustige mannen.(Rutte Verhagen Wilders) Hij krijgt van mij een fikse pluim.
Reageer op deze reactie

Gepost door w van pijlen op Donderdag 09 September 2010 15:41:45
Ab Klink is een enorme dwarsligger net zoals Lubbers , Veerman en van Agt.
Deze mannetje hebben geprobeerd met stuiptrekkingen om weer overeind te komen.
Het CDA bestaat al jaren uit een stelletje hypocrieten van de eerste orde.
Zij zullen zich als grote verliezer van de verkiezingen zich bescheiden op moeten stellen en geen grote mond meer opzetten.
Ik hoop dan ook van harte dat het rechtse kabinet er zal komen waarin VVD en PVV de boventoon zullen voeren
Reageer op deze reactie

Gepost door Kees Plooij op Donderdag 09 September 2010 16:09:15
Absoluut geen schuld van Ab Klink, ik vind hem een kei van een man waaraan het CDA veel heeft te danken. En men moet eerst afwachten wat het Congres zegt.
Met vriendelijke groet,
Kees Plooij
Reageer op deze reactie

Gepost door siavanwaveren op Donderdag 09 September 2010 18:41:31
Nee, absoluut niet. Hij verdient respect door zo`n brief te schrijven.


Sia
Reageer op deze reactie

Gepost door iedsereen op Donderdag 09 September 2010 18:56:34
ab klink is een mannetje die wel meer domme dingen heeft gedaan.
sommige mensen zijn dat al gauw vergeten!
1-0 voor wilders
na fortuijn hebben veel mensen noch niets geleerd.
Reageer op deze reactie

Gepost door C.H. Ief op Donderdag 09 September 2010 19:34:21
Ab Klink is een enorme dwarsligger net zoals Lubbers , Veerman en van Agt.

Deze mannetje hebben geprobeerd met stuiptrekkingen om weer overeind te komen.

Het CDA bestaat al jaren uit een stelletje hypocrieten van de eerste orde.

Zij zullen zich als grote verliezer van de verkiezingen zich bescheiden op moeten stellen en geen grote mond meer opzetten.

Ik hoop dan ook van harte dat het rechtse kabinet er zal komen waarin VVD en PVV de boventoon zullen voeren
Reageer op deze reactie

Gepost door Habe1949 op Donderdag 09 September 2010 20:28:38
Onzin. Hij is wellicht de enige met principes en een rechte rug. Verraden door zijn eigen fractie! Ik ben benieuwd naar de stellingname van de andere twee 'tegenstanders'. Zullen wel bijdraaien, want draaikonten zijn het met Verhagen voorop.
Die zou zelfs met criminelen in een regering gaan zitten, als hij maar aan de macht is en zijn positie in een nieuw kabinet kan voortzetten. Ik hoop op een afsplitsing binnen het CDA. Terug naar KVP, AR en CHU. Dat komt de duidelijkheid naar de kiezers ten goede, immers waar heb je nu op gestemd? Op het CDA of op Wilders c.q. VVD. Ultra rechts dus. Slecht voor het land!!!
Reageer op deze reactie

Gepost door meer op Donderdag 09 September 2010 21:46:07
Nee, daar is geen kwestie van schuld, maar van zeer verantwoord gedrag. Rutte en Wilders zijn net 2 uitgeschoten pubers, die samen een spelletje spelen om de macht en Maxime is een echte draaikont.
Waren er maar meer mannen/vrouwen, als Ab Klink met zulk groot verantwoordelijkheidsgevoel!
Reageer op deze reactie

Gepost door joria op Vrijdag 10 September 2010 10:51:12
ik vind hem absoluut niet schuldig. hij heeft het naar zijn geweten niet meer verantwoord gevonden om het zo door te laten gaan. als ik rutte en verhagen zo zie denk ik :het zijn net twee jongens die om een bal( de macht) vechten, en wilders gaat er straks mee vandoor. ria.
Reageer op deze reactie

Gepost door knehekoj op Vrijdag 10 September 2010 16:51:52
Jammer genoeg is hij weg gegaan uit de fractie, had beter kunnen blijven zitten
Reageer op deze reactie

Gepost door cheuy op Vrijdag 10 September 2010 19:19:17
Natuurlijk, en wel om twee redenen.1.Hij moet niet zo hoog van de toren blazen, aangezien hij voorheen al zo"n puinhoop heeft gemaakt van de gezondheidszorg en 2. Wat wil hij nu eigenlijk, zijn partij heeft op alle fronten verloren in de verkiezingen.
Reageer op deze reactie

Gepost door josweeterings@cs.com op Donderdag 14 Oktober 2010 18:27:17
Nee absoluut niet,dhr.Klink hield zich aan zijn eerder gemaakte afspraak om niet met de PVV te gaan voor een gedoogsteun bij de te vormen coalitie VVD
Reageer op deze reactie

Zelf een discussie beginnen?
U kunt reageren op artikelen, maar ook zelf een discussieonderwerp starten.